GRATIS verzending▫️op werkdagen voor 16.00 besteld, dezelfde dag verzonden



Veelgestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten?

Iedere bestelling wordt GRATIS verzonden.

Wat is de levertijd?

Op werkdagen voor 16.00 besteld, wordt dezelfde dag verzonden.

Doorgaans is de levertijd (niet rekening houdende met feestdagen) binnen Nederland 1-2 werkdagen en naar België 2-3 werkdagen. 

Heb je alleen labels besteld, en dus geen kruidenpotjes? Houd er dan rekening mee dat er op maandag niet wordt geleverd. Dat komt omdat de labels per brievenbus post worden verzonden en PostNL niet op maandag bezorgd.

Na deze levertermijn je bestelling nog niet ontvangen? Laat het ons even weten via de chat of per e-mail info@welovebamboe. 

Is er een tracking nummer beschikbaar?

Ja, bij bestellingen van o.a. kruidenpotjes is er een tracking nummer beschikbaar. Vul je tracking nummer in op de pagina 'Volg je bestelling' en volg gemakkelijk en snel je bestelling!

Als je alleen labels hebt besteld, en dus geen kruidenpotjes, dan is er helaas geen tracking nummer beschikbaar. Houd er daarnaast rekening mee dat er op maandag niet wordt geleverd. Dat komt omdat de labels per brievenbus post worden verzonden en PostNL niet op maandag bezorgd.

Doorgaans is de levertijd (niet rekening houdende met feestdagen) binnen Nederland 1-2 werkdagen en naar België 2-3 werkdagen. 

Na deze levertermijn je bestelling nog niet ontvangen? Laat het ons even weten via de chat of per e-mail info@welovebamboe. 

Het tracking nummer geeft geen informatie aan, hoe kan dat?

De informatie wordt zichtbaar vanaf het moment dat je bestelling aankomt in het distributiecentrum van de vervoerder. 

 

Wat als ik niks van jullie ontvang?

Bestellingen welke op werkdagen voor 16.00 zijn geplaatst, worden dezelfde dag verzonden. Doorgaans is de levertijd (niet rekening houdende met feestdagen) binnen Nederland 1-2 werkdagen en naar België 2-3 werkdagen.

Heb je alleen labels besteld, en dus geen kruidenpotjes? Houd er dan rekening mee dat er op maandag niet wordt geleverdDat komt omdat de labels per brievenbus post worden verzonden en PostNL niet op maandag bezorgd.

Na deze levertermijn je bestelling nog niet ontvangen? Laat het ons even weten via de chat of per e-mail info@welovebamboe. 

Wat gebeurd er als er producten uit mijn bestelling ontbreken of beschadigd zijn?

Oeps, dat is onze verantwoordelijkheid! Laat het ons even weten, via de chat of per e-mail info@welovebamboe.nl en wij sturen de ontbrekende of  vervangende producten na.

Stel dat mijn bestelling niet bevalt, kan ik deze dan retourneren?

Dat zou heel jammer zijn! Uiteraard is het mogelijk om te retourneren: binnen 14 dagen kun je de bestelling aan ons retour sturen, zonder verdere opgaaf van reden. De producten dienen wel in originele staat te zijn en mogen geen gebruikssporen bevatten. Uiteraard zijn wij wel erg benieuwd waarom de bestelling niet bevalt, zodat wij onze producten mogelijk kunnen verbeteren!

Wat moet ik doen bij een retour?

Je stuurt de producten in originele staat en zonder gebruikssporen naar ons retour. Een pakketzending dient altijd voorzien te zijn van een tracking nummer, bijvoorbeeld van PostNL. Als verzender ben je zelf verantwoordelijk voor de verzending. Vanaf het moment dat wij de bestelling in goede orde hebben ontvangen, ontvang je binnen 3 werkdagen het bestelbedrag terug op je rekening.

Staat je vraag er niet tussen?

Laat het ons even weten via de chat, per e-mail info@welovebamboe of via de socials. We proberen iedere vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.